lauantai 11. tammikuuta 2014

Päivitys: Seuraava osa tulossa pian...

Hei kaikki Simmerit ja lukijat! :D
Tämä päivitys on hiukan turha, ja tooooosi pitkä. Mutta kerron silti asiani:
LC Joutsenlammen seuraava osa on tulossa mahdollisimman pian, viimeistään tämän kuun lopussa tai ensi kuussa (helmikuussa). Olen kiitollinen teille lukijoille, kun monet uudet lukijat ovat kommentoineet tätä blogia! Kiitoksia teille! :-D
Ja sitä vielä, että osassa 34 Joutsenlammet matkustavat jälleen tulevaisuuteen. Anteeksi. Tämä on kuitenkin viimeinen kerta, kun he niin tekevät, ja osasta 35 lähtien alkaa uusi kausi Joutsenlammissa, eli kolmas kausi. Tästä kerrotaan osassa 35 tarkemmin. Myös Osat ja Extrat - sivulta löytyy hieman tietoa asiasta.
En ole tehnyt niinsanottuja "kuvauksia" vielä osaa 36 pidemmälle, mutta toivon että pystyn tekemään pian niin. Minun tietokoneeni on jotenkin pelottava ja arvaamaton, ja pelkään että eräänä päivänä se hajoaa/ei käynnisty enää. Mutta jos näin käy, ei sille voi sitten mitään. Ei pelätä sitä kuitenkaan vielä! ;)
Toivottavasti tämä tarina kuitenkin jatkuu mahdollisimman pitkään vielä. Joutsenlammet ovat muuttaneet osassa 35 uuteen kaupunkiin (en tarkoita Roaring Heigtsia, uusinta Storen maailmaa), ja tahtoisin tämän LC:n jatkuvan ainakin 8. sukupolveen asti. Ehkä se riittäisikin tälle tarinalle mukavasti.
 Ja mitä Rissoihin tulee, minulla on kuvia osaan 13 asti. Eli jos nyt kone hajoaisi, niin Rissot jatkuisivat vielä kolme osaa (tai neljä osaa jos lasket osan 11 puolikkaat erikseen! :D).
Satujen maailmasta sen verran, että siihen on (luultavasti) tulossa uusi satu pian: Eläinten valtakunta! En ole ehtinyt kuvata tarinaa vielä yhtään, mutta pian kuvausten pitäisi alkaa! :)
Shinan tarina on peruttu, sillä en osannut tehdä tarinasta tarpeeksi selkeää luettavaa/mielekästä.
LC Joutsenlammessa on tapahtunut kaikkea, ja myönnän että ensimmäiset osat olivat sekavia. En vain osannut kirjoittaa vielä tunteella, olin silloin vielä 9. luokalla. Ymmärrän jos oletatte että minun pitäisi osata hyvin kirjoittaa, vaikka olenkin 16-vuotias! :D
Esimerkiksi osassa 14 tapahtui äkillisiä juonenkäänteitä: kaksi simiä kuoli, toinen kuoli "nälkään" eli anoreksiaan (Roosa Joutsenlampi, Sanelma Joutsenlammen tytär) ja toinen vanhuuteen (Harri Joutsenlampi, Sanelman aviomies). Sittemmin olen hidastanut tahtia ja nyt tapahtumien pitäisi olla hitusen selkeämpiä, tosin ne ovat kyllä edelleen sekavia, myönnän. :D
Mielestäni LC Risso on paljon selkeämpi tarina, koska siinä käsitellään arkisia asioita enemmän mitä Joutsenlammessa tehdään. No, jokaisella on omat mielipiteensä.
Itse asiassa olin aina silloin tällöin suunnitellut tämän tarinan lopettamista, mutta olen pitänyt pintani ja jatkanut sitkeästi (huolimatta negatiivisista kommenteista, joita olen poistanutkin)! 

Mutta tässä oli minun saarnani, ei ole pakko lukea jos ei taho. :D
-Sims3Pelaaja

1 kommentti:

  1. Osa noista mainitsemistani asioista on muuttunut, esimerkiksi alkuperäiset osat 33 ja 34 on hyllytetty, ja sen sijaan julkaisen osan 35 numerolla 33 :D
    -Sims3Pelaaja

    VastaaPoista